18 Mayıs 2015 Pazartesi

Ayşe Öner'in "Hamilelik ve Bebek Bakım Kitabı"



Ayşe Öner'in "Hamilelik ve Bebek Bakım Kitabı" benim hamileyken ilk alıp okuduğum kitaplardan biridir. Kitap araştırırken bunu seçmemin sebebi kitapla ilgili yorumların çok güzel olması ve benim gibi ilk defa anne olacaklar için içinde her şeyin düşünülmüş olmasıydı.
 
 
 
 
Öncelikle kitabın yazarı Ayşe Öner'den bahsetmek istiyorum. Yazarımız uzun yıllar hemşirelik yapmış ve bebek bakımına hakim olan birisi, hatta bir çok ünlü isme de yardımcı olmuş.
 
Kitabin içeriğine gelecek olursak, öncelikle ilk defa anne olacak hamilelere kesinlikle tavsiye edeceğim bir kitap olduğunu belirtmek isterim! 
Benim elimdeki, kitabın 8. baskısı. Klan yayınlarından çıkan bu kitap 401 sayfa. Kalın parlak kağıda basılmış kitapta örnekler resimlerle anlatılmış.
Kitap ünlü isimlerin teşekkürleriyle başlıyor. Daha sonra bedenimizdeki değişiklikler, hamileyken dikkat edilmesi gereken hareketler, beslenme, bebeğin gelişimi, nefes çalışmaları, egzersizler, bebek için alışveriş, doğumlarla ilgili bilgiler, detaylar, baba adaylarının doğuma katılımı, doğum sonrası beslenme ve egzersiz, yeni doğanın özellikleri ve bakımı, aşılar, bebek masajları, bebek bakımı, ay ay bebek oyunları, ilk yardım ve daha birçok konuyla devam ediyor. 
 
Ayrıca kitabın yanında bir de emzirme DVD'si geliyor. Fakat maalesef benimki bozuk çıktığı için içeriğiyle ilgili bilgi veremeyeceğim.
 
 
 
 
Eğer siz de doğum şeklinize karar vermediyseniz ve bebek bakımıyla ilgili bilgi sahibi değilseniz bu kitap tam size göre.
 
Sevgiler,
 XOXO 😉
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder