11 Mayıs 2015 Pazartesi

Hamileliğimde kullandığım Yves Rocher ürünleri


Bugün sizlere hamileyken kullanmaya dikkat ettiğim bazı ürünlerden bahsetmek istiyorum. Daha doğrusu kullandığım markalardan Yves Rocher'den. Alkol, silikon ve paraben içermeyen bu ürünleri tercih etmemin sebebi bu maddenin anneden bebeğe geçiyor olması. Dolayısıyla normalde kullanmıyorsanız bile hamileyken bu ürünleri tercih etmenizi tavsiye ederim.
 
Ben şimdiye kadar neredeyse bütün şampuanlarını denedim. Ve en çok da beyaz şişede, tüm aile için olanı sevdim. Bu şampuanla ayrıca saç kremi de kullanmıyorum.
 
Roll-on ve duş jelini ise her zaman birbiriyle aynı kullanmaya dikkat ediyorum. En sevdiklerim arasında, resimde de görebileceğiniz gibi lotus (bu eski ambalajdır) ve hint pamuk çiçeği var. Ayrıca eşim de roll-onlarından kullanıyor ve ikimizde çok memnunuz. Ayrıca o hiç birimizin sevmediği sarı kol altı lekelerinden de yapmıyor.
 
 
 
 
Resimde gördüğünüz saç maskesinden ise pek memnun kalmadım ama sanıyorum saçlarımın fazlasıyla yıpranmış olmasından kaynaklanıyor. Onun yerine ikinci resimde gördüğünüz yıpranmış saçlar için onarıcı saç yağını tavsiye edebilirim. Ürünün kullanımı da ayrıca çok kolay. Yeterli miktarda ürünü saçınıza sürüp, mümkünse sıcak bir havluyla kapatıp 10 dk. bekletiyor ve ardından şampuanlıyorsunuz. Ben haftada 2 kere uygulamaya çalışıyorum. Ama tabi evde bebiş olduğu için bazen zamandan kazanmak adına uygulayamıyorum.
 
 
 
 
Vücut kremlerinden ise zeytin yağlı olan favorim. Dokusu harika fakat tenim çok kuru olduğu için bazı bölgelere ikinci bir ürün uyguluyorum. Bu ürünü alırken ayrıca pompasını da almanızı tavsiye ederim kullanımı bu şekilde daha kolay olacaktır, hem de fazla ürün tüketimini de engellemiş olursunuz.
 
Umarım verdiğim bilgilerle yararlı olabilmişimdir.
 
Sevgiler,
XOXO ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder