21 Temmuz 2015 Salı

Ana kucağı gerçekten gerekli mi, alırken nelere dikkat edilmeli

 
Ben kesinlikle evet diyorum. Tontonunuz ilk doğduğu zamanlar evde pusetin ana kucağıyla idare edebilirsiniz ama daha sonrasında zor olacaktır. E sürekli kucakta taşıyacak hakiniz de yok. O zaman da ana kucağı almak isteyeceksiniz, hele 3. aydan sonra etrafıyla daha fazla ilgilenmeye başladığında onun için de büyük keyif olacak.
 
 
 
 
Benim evde kullandığım Mothercare'in eski bir modeli. Bir yakınımız vermişti. Basit bir model. Emniyet kemeri ve 2 aşamalı titreşimi var.
İlk zamanlar Kumsal titreşiminde uyuyordu, şimdilerde neşeleniyor 😊
 
 
 
 
Yeni modellerde titreşim ve oyuncaklar da var. Ben onlardan almanızı tavsiye ederim. 3. aydan sonra oyuncaklara ilgisi artıyor bebeklerin ve sürekli elinizde oyuncak sallama derdinden kurtarır sizi 😉 tabi tahminim bir yere kadar. Benim kızım sürekli ayni oyuncakla oynamayı sevmiyor mesela.
 
 
 
 
Ev tipi ana kucaklarının fiyatları da çok değişken. Bence çok para vermek gereksiz olacaktır. Biz 6. ayımızdayız ve hala kullanıyorum ama daha sonralarda oturmak istemeyecek, şimdilerde bile sikiliyor. Dik oturmak istiyor.
 
 
 

Çok büyük de almamanızı tavsiye ederim çünkü daha sonra ona bir de kaldıracak yer aramak zorunda kalabilirsiniz.
Bir de kaç kiloya kadar taşıdığına dikkat edin. Az olmasın. Tontonun kaç kilo doğacağı, ne hızla kilo alacağını bilemezsiniz 😉
Ayrıca kılıfının yıkanabiliyor olması da önemli. Yani çıkartıp makine yıkananlardan olsun mümkünse. Bazen ufak kazalar olabiliyor, silmek yerine yıkamak daha kolay ve hijyenik olacaktır.
 
 
 
 
İnstagramda bugün diğer annelerimize de sordum tavsiye edip etmeyeceklerini. Asadaki linke tıklayarak cevaplara göz atabilirsiniz:
 
Sevgiler,
XOXO 😉
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder