27 Temmuz 2015 Pazartesi

Oyun halısı alınmalı mı?

 
Bizim kullandığımız oyun halısı Tinylove marka. Rengarenk yıkanabilir kumaş üzerine 2 çubuk çaprazlamasına geçiyor ve üzerinde delikler var.
Ben bu deliklere değişik değişik oyuncaklar asıyorum. Her seferinde değiştiriyorum ki sıkılmasın, ilgisi dağılmasın.
 
 
 

Oyun halisi alıp almama konusunda ikilemde kaldıysanız ben kesinlikle almanızı tavsiye ederim. Birçok yönden bebeğin gelişimini destekliyor. Harika bir aktivite alanı. Uzanmayı, dönmeyi öğreniyor. Serbestçe takılabiliyor. Farklı doku ve kumaşlar bebeğin ilgisi çekiyor.
 
 
 

En önemlisi de çok seviyorlar ve size zaman kalıyor. Evde bekleyen bir isiniz varsa, yemek, çamaşır, bulaşık gibi bunları yapabiliyorsunuz. Tabi çok uzun sürmeyecek işlerse 😉 Ya da kendinize biraz soluklanmak için vakit kalıyor ki bu çok önemli. Henüz doğum yapmadıysanız anlamanız pek mümkün değil ama 5 dakika bile dinlenmek bazen harika oluyor. 
 
 

 
 
Dolayısıyla ben kesinlikle tavsiye ederim. Biz biraz geç aldık ama bu kadar seveceğini ve böyle güzel oynayacağını bilsem kesinlikle hamileyken alınacaklar listemde olurdu
 
 
 
 
Benin kullandığımın dışında da birçok değişik model var piyasa da. Secim yaparken uzun sure kullanabilmesi için  geniş olmasına dikkat edin derim 😉

 

 
 
Intagram sayfamda kullanan diğer annelerin de yorumu var. Göz atmak isterseniz aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz.
 
Sevgiler,
XOXO 😉


1 yorum:

  1. kesinlikle alınmalı,
    çocuk için gerekli bir ürün,
    eğlenerek öğrenmesini sağlıyor,
    ben de ışıklı orman oyun halısı aldım,
    buyrun bakın :)
    http://www.indirimvekalite.com/anne-bebek-oyuncak-k-22/oyuncak-k-4588/oyun-halisi-ve-minderi-k-4600/bright-starts-oyun-halisi-isikli-orman-u-126500.html#.WJggCdSLSzc

    YanıtlaSil