9 Temmuz 2015 Perşembe

Sterilizatör gerçekten gerekli mi?

 
Elimde Weewell'in sterilizatörü var, bir yakınımız vermişti. Dolayısıyla seçmekle uğraşmadım çünkü veren çok memnun kalmış hatta benim kızımdan önce 2 çocuk büyütmüş bu alet 😊 
Tabi siz çok eskidir diyeceksiniz ama canavar gibi valla! 
 
 
 

Hamileliğimin son döneminde karar vermiştim sterilizatör almaya. Kaynatarak da deneyen birisi olarak kesinlikle alınması gerekenler listesinde! Kaynatmak uzun bir işlem, bir yerinizi yakma ihtimaliniz var... Bu aletlerde böyle bir problem olmuyor. 
 
 
 

Bir kere çok kısa zamanda steril ediyor bu çok önemli benden söylemesi.
Her markada artık bu böyle, fazla zaman kaybetmiyorsunuz. 

Benimkine gelirsek eğer; altta biberonların takıldığı mavi bir aparat var, onu kaldırıp metal bölmeye su koyuyorsunuz. Ardından mavi aparatı yerleştirip üzerine steril edilecek ne varsa yerleştiriyorsunuz ve kapağını kapsatıyorsunuz. Bu kadar. 5 dakika civarı sürüyor sanırsam işlem. Tabi kutusu olmadığı için tam bilemiyorum ama kısa sürede hazırlanıyor.
Bu modelden hala satıldığını görüyorum. Düşünenler varsa tavsiye ederim. 
 
 
 

 

Bir de instagramda annelerimizin yorumlarına bakın derim,
aşağıdaki linki tıklayabilirsiniz:
 
 
 
 
Çok para harcamanızı gerektirecek bir ihtiyaç değil ama kesinlikle alınmalı. Ben de emziren bir anneyim ve şimdiden kullanmaya başladım. İleride daha da çok isime yarayacağı da kesin 😉
 
Sevgiler,
XOXO 😉
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder