25 Ağustos 2015 Salı

Bebeğim için akıllı telefon uygulamaları

 
Hamilelik döneminden yüklediğim ve anne olunca kullanmaya başladığım uygulamalardan bahsetmek istiyorum.
Hepsi ücretsiz olduğu için yükleyip test etmenizi tavsiye ederim. Beğeneceğinizi umuyorum 😊



 
İlk bahsetmek istediğim uygulama 'İlk 6 Yil'. Bu uygulamayı eğer hamileyseniz hemen yükleyin derim. Böylece bebeğinizi kucağınıza alır almaz hesap oluşturabilirsiniz. Öncesinde hesap açamıyorsunuz çünkü bebekle ilgili bilgiler istiyor. Doğum tarihi gibi. Tarih bu uygulamada çok önemli böylece size o donemde nelerle karşılaşabileceğinizi, nelere dikkat etmeniz gerektiğini soyluyor. Neredeyse her gün yeni bilgi yükleniyor sayfanıza.
İlk bebeğimde yakalayamadım ya da 2 veya daha fazla çocuğum var diye de düşünmeyin programa birden fazla çocuk yükleyerek hepsi için güncel ve o dönemlere ait bilgileri alabilirsiniz.
 
 




 
 
Bahsetmek istediğim ikinci uygulama ise 'Anadolu Ninniler'.
Bu uygulamada sadece ninniler var. Birçok farklı dilde, tempoda ninniler.
Ben yaklaşık 2 aydır yani kızım yaklaşık 5 aylıkken kullanmaya başladım. Uyuturken mutlaka açıyorum. Ve hep en bastan başlatıyorum ki kulağı alışsın. İlerde kendi kendine uyumayı öğrettiğim zaman işime yarayacağını umuyorum 😄 Ninnileri duyunca uykuyla bağdaştırmasını istiyorum, bakalım ne kadar ise ya
rayacak 😉
 
 


 
 
Kullandığım bir diğer uygulama da 'Emzirme'.
Bu programı da hamileyken yüklemiştim ve ilk zamanlar çok çok isime yaradı. Hala da kullanmaya devam ediyorum.
İlk zamanlar hangi göğsümü ve ne kadar emzirdiğimi unutuyordum. Bu uygulama çok yardımcı olmuştu. Hem sıra hangi memintoda ona bakıyordum hem de ilk zamanlar emzirme süresi önemli olduğundan takibini yapabiliyordum.
Şimdilerde ise yine kullanıyorum ama eskisi kadar değil, hem ek gıdaya geçtik, hem de eskisi kadar sütüm yok. Dolayısıyla özellikle ayni memeyi emzirdiğim artık çok oluyor, sık emmek istediğinde. Böylece diğer göğsüm doluyor. 😊
 
 




 
 
Son olarak tavsiye etmek istediğim uygulama 'Çocuğum ve Ben'.
Turkcell'in bir uygulaması. Diğer operatörler kullanabiliyor mu bilmiyorum açıkçası. Bir denemenizde fayda var.
Bu uygulamada da yine 'İlk 6 Yıl' da olduğu gibi bebeğinizle ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz. Bunun dışında videolardan bebek sağlığıyla ilgili bilgi edinebilir, şehrinizde gerçeklesen bebek ve çocuklar için düzelenmiş etkinliklerden haberdar olabilirsiniz. Daha büyük çocuklar için ise çizgi filmler de mevcut. Yani bu uygulamada yaş yok 😉
 
 














 
 
Hepsini denemenizi tavsiye ederim. İşinize yarayacaktır.
 
Sevgiler,
XOXO 😉
 
 

1 yorum: