14 Eylül 2015 Pazartesi

8 aylık oldum!

 
Kızım, kuzum bugün tam 8 aylık oldu 👼💛🐣 Zaman ne de çabuk geçiyor gerçekten.
Her ay yaptığım gibi gecen ay kızımda neler gözlemledim, neler değişti sizler de paylaşmak istiyorum 😊



 

En önemli gelişmelerden biri sanırım ilk defa anlaşılır şekilde 'anne' demesi 🎉😍😍 Aslında ilk düzgün kelimesi 'anne' 😆 Aferin benim bıldırcınıma! 👏 Çok tatlı söylüyor. Tabi bilinçli değil, bende farkındayım ama olsun duymak çok güzel! 'Anne' dışında 'baba', 'mama', 'meme', 'dede' bir de 'ayak' diyor. 😂 'Ayak 'ne alaka derseniz elini ayağını öğretmeye çalışırken bir de baktım 'ayak' dedi. 😌
Yine gecen ayin başında ayaklarını sert basmaya başladı. Ayın sonuna doğru da ayakta durma cabaları sergiledi. Hatta ciddi ciddi bir yerden tutunarak birkaç saniye kendi başına ayakta duruyor. İlk adımlarını da attı kucağımda. 😍
Emeklemeye niyeti yok gibi onun yerine sürünerek gidiyor almak istediği oyuncağa. Epey zamanını alıyor tabi. 😊
Uykularımız azaldı. Normalde gündüz 3 defa uyurdu bu ay uykular 2'ye düştü.
Park yatakta rahatça dönemediği için uyandığı oluyordu, park yatağını oyun parkına çevirip kızımı yanıma aldım. Sere serpe rahat rahat uyuyor simdi. Hatta ilk defa yüz üstü uyuduğunu gördüm. 😍
Gecen ayın sonunda da artık yemeklere geçtik. İlk yemeğimiz kıymalı kabak oldu. Biraz zorlandık. Hafifçe ezmeme rağmen genzine çok kaçtı ama yavaş yavaş çiğnemeyi öğrenmesi lazım.
Bir de artık ben odadan çıkarken kıyamet kopuyor. 😟 Cikciğimi gördüğünde ya da çıkacağımı anladığında ağlamaya başlıyor.
Ve de artık bye bye yapıyoruz. Daha doğrusu baş baş. 😊 Tabi bana değil 😂
Bir de boyumuz 69 cm ve kilomuz da 9.435 kg oldu onu da söyleyeyim. Maşallah tontonuma. 🙇
 
 
 
Geçtiğimiz aylardaki değişiklikleri okumak isterseniz aşağıda ay ay linkleri mevcut, göz atabilirsiniz.

 
Sevgiler,
XOXO 😉
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder