23 Aralık 2015 Çarşamba

Avent Saklama Kapları

 
Yine hamileyken aldığım bir üründen bahsetmek istiyorum. Avent'in saklama kapları. İyi ki almışım dediğim, tepe tepe kullandığım ürünlerden bir tanesi. 😄
 
 
 
200 ml kapasiteli kapların her biri şeffaf ve kapaklı. Aslında kutusunda 180 ml yazıyor ama 200 ml'ye kadar zorlanabilir eğer gerek görülürse. Kutudan 10 adet çıkıyor.
 
 
 
Eğer seçiminizi Avent Biberon ve Süt Sağma Makinesi'nden yana kullandıysanız sizin için bu kaplar daha da kullanışlı olacaktır çünkü içinden biberona bağlama aparatı da çıkıyor, iki adet. Böylece ek gıdaya geçmeden de kullanabilirsiniz benim gibi.
 




 
 
İlk zamanlar bu saklama kaplarının içine direk sütümü sağıp buzluğa atıyordum. Fakat tek dezavantajı buzlukta fazla yer kaplamaları. Benim gibi sütünüz bolsa da yeterli gelmeyecektir, bu yüzden bir süre sonra süt saklama poşetlerine geçtim. Ama cidden kolaylık sağlıyor çünkü biberona aktarmanıza gerek kalmıyor, çözülen süt kabına ara aparatını takip biberon başlığını yerleştirmeniz yeterli. 😉
 
 
 

Ek gıdaya geçtiğimizde ise vazgeçilmezim oldu. Bütün yoğurtlarını ve kahvaltılarını bunun içine hazırladım. Hala da mama kıvamında kahvaltı yaptığımız için (en çok böyle seviyor) çok kullanıyorum. 6-7 tanesini yoğurt mayalamak için kullanıyorum geri kalanlarda kahvaltı bazen de ara öğünü yani meyvesi için.
 
 
 

Çok da ucuz bir ürün değil belki ama gerçekten çok kullanışlı. Ben kesinlikle tavsiye ederim.
 
 
 
Taşıması kolay. Dışarıda yemek yedireceğiniz zamanlarda yanınıza alabilirsiniz.
 BPA içermeyen plastikten olduğu için kırılma durumu yok. Ayrıca üzerinde buzluğa attığınızda tarih ve içerik yazabileceğiniz bir bölüm de var. Kullanmadığınızda saklamak da kolay olacaktır. Hazneler iç içe rahatça geçiyor. Kapaklar da aynı şekilde üst üste kilitleniyor, dolayısıyla da dağılan kapaklarla uğraşmıyorsunuz. 😊
 


 
 
Avent Biberonla ilgili yazıma göz atmak isterseniz aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz:
http://tontiritonton.blogspot.com.tr/2015/06/philips-avent-biberon.html
 
Avent Süt Sağma Makinesi'ni de merak edenler için yine aşağıda linki mevcut:
http://tontiritonton.blogspot.com.tr/2015/05/gogus-pompas.html
 
Sevgiler,
XOXO 😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder