14 Ekim 2015 Çarşamba

9 aylık oldum!

 
Bıldırcın yumurtam bugün tam 9 aylık oldu. 😊 Zaman ne kadar da çabuk geçiyor gerçekten... Daha dun gibi hamileliğim, doğumum...


 
Gecen ay neler değişti her ay olduğu gibi bu ay da paylaşmak istiyorum.
72 cm olmuşuz bu ay 😍 Kilomuz da yine önde gidiyor 9.870 kg.
Artık uzun süre bir yerden tutunarak ayakta durabiliyoruz. Ve kendimiz de kalkabiliyoruz. Adımlarda başladı tabi yavaş yavaş. Emekleme derseniz, istediği yere emekleyerek gidiyor, aslında tam da emeklemiyor, genelde popo havada ya da tek bacak üstünde topal topal ilerliyor. 🙊🙈😁
Yatırmak artık biraz daha güçleşti çünkü pat diye oturmaya başlıyor. Arkaya da çok nadir, eğer eğim varsa düşüyor.
Eliyle nesneleri göstermeye de başladı geçtiğimiz ay. Mesela lamba nerde diye sorunca eliyle gösteriyor.
Odadan çıkarken ağlamalar devam ediyor ama epey azaldı diyebilirim. 😉🙇
Aksamları genelde erken yatmıyor maalesef ama oyalamak artık daha kolay oluyor.
Yemekler ne durumda derseniz. Bu ay parmak gıdaya geçtik. Hazır olduğunu hissettiğim için artık önüne salatalık, haşlanmış havuç, bebek bisküvisi falan koyuyorum.
Bisküviye bayılıyoruz, zaten tatlı şeyleri çok seviyor, oyalamak için eline veriyorum kurtarıcım oluyor. Her gün yemiyor elbette ama günlük 1 taneden fazla da vermiyorum. 😊😉



Geçtiğimiz aylara da göz atmak isterseniz linkleri aşağıda:



Sevgiler,
XOXO 😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder