14 Aralık 2015 Pazartesi

11 aylık oldum


Merhabalar dostlar, her ay olduğu gibi bu ayda, geçtiğimiz 30 günde kızımda neler değiştiğini paylaşmak istiyorum. 😊
 
 
 
Yakında 1 yaşına basacak minik bıldırcınım bugün tam 11 aylık oldu ve ilk adımını attı. Ama biraz korkağız henüz yürümüyoruz ama denemelere devam ediyor. 😍
Büyük büyük adımlar atarak, bacaklarını iyice karnına doğru çekerek tırmanmayı öğrendi. İnmek biraz sıkıntılı olsa da nasıl yapması gerektiğini kavradı ama denge ve mesafe ayarı problemi yaşıyoruz. 🙈😁
Gündüz uykularımız hiç belli olmadı geçtiğimiz ay. Çoğu zaman tek uykuyla geçirdi, nadiren de iki. Gece uykularını soracak olursanız sayısız kere uyanıyor. Az uyandığı çok az... 😔 Düzene girmesini bekliyorum dört gözle. 😅😇
Attı, at, balon, mama, adda, hayır kelimeleri doğru yerde anlaşılır şekilde kullanıyor. Bu kelimelerin dışında da söylemeye çalıştığı ama tam anlaşılmayan ama tabi benim anladığım birçok kelime daha söylüyor. 😄😄
(Kitaplara bayılıyor benim kız, okuduktan sonra da yemeye çalışıyor bir de bütün bebekler gibi priz ve kablo delisi ama her seferinde hayır diyerek engelledim. Hayırı buradan öğrendi ama işe de yaradı valla kablolara ellemiyor artık. Ama kitaplar çok lezzetli sanırım. Farkettirmeden yiyebilir miyim acaba diye şansını denemeye devam ediyor. 😂😂🙈)
 
 
 
 
Geçtiğimiz aylarda neler değiştiğini okumak isterseniz aşağıda ay ay linkleri mevcut. Tıkmanız yeterli. ��
 

 
Sevgiler,
XOXO ��
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder