30 Ağustos 2016 Salı

Tuvalet eğitimine yardımcı kitaplar


Epeydir paylaşmak istediğim iki kitaptan bahsedeceğim. Tuvalet eğitiminde kitap desteği almak her türlü işinizi kolaylaştıracaktır, aşağıda bahsedeceğim iki kitap da bizim epey işimize yaradı bu dönemde.




İlki çokça ismini duyduğum 'Bir bez bırakma hikayesi', yazarı küçük bir kız, genç kız diyelim 😉 Lara Nur Meriç. Aşağıda kitaptan fotolar dışında  özgeçmişi de yer alıyor. 😊

Gerçekten çok beğendiğimi söyleyebilirim. Kendisini de çok tebrik ederim, büyük başarı bu kadar genç yaşta! 👏👏

Kitabımızda Popiş Bezi adlı kahramanımız bebeğimizin gelişiyle eve taşınıyor. Bebeğimizin büyüdüğünü görünce de lazımlık ve külot hediye edip gidiyor. Harika bir dille anlatılmış. Biz lazımlık kullanmıyoruz ama tuvalet adaptörümüze uyarladım ben. Kim getirdi diye sorunca hemen toto bezi diyor. 😁😍😍 Çocukların kesinlikle çok ilgisini çekeceğini düşünüyorum. Siz de bizim gibi lazımlık kullanmıyorsanız da mutlaka edinin derim benim gibi uyarlarsınız. 😉

Gün Yayıncılığın kitabı 24 sayfa. Sayfaları ince fakat kaliteli, renkler ve çizimler de harika.












İkinci kitabımıza gelecek olursak; yine bu kitabı da kesinlikle tavsiye ederim. Bu hikayeyi de Kumsal çok sevdi.

Bir abla kardeşine artık büyüdüğünü ve lazımlığa tuvaletini yapması gerektiğini öğretiyor. Yine yukarda da dediğin gibi siz de lazımlık kullanmadıysanız benim gibi uyarlayabilirsiniz.

Bu kitapta farklı olarak bir de yapıştırma oyunu var. Kaka ya da çiş, hangisinde zorlanıyorsa, yaptıklarında beraber bir yapıştırma yapıştırabilirsiniz. Kumsal'la öyle bir problem yaşamadığımız için balıkları yapıştırma etkinliği yaptık biz ayrıca. 😁🙈

Beta Kids Yayınları'nın kitabı 13 sayfa ve karton, dolayısıyla yırtılma ihtimali de epey azalıyor. 😉










Her iki kitap da bizim severek okuduğumuz ve çok da eğlendiğimiz kitaplarımızdan oldular.

Fikir vermesi açısından içeriğiyle ilgili fotolar da paylaştım zaten. Özellikle internetten alacakların işine yarayacaktır.

Tuvalet eğitimine başlarken dikkat edilecekleri aşağıdaki linke tıklayarak okuyabilirsiniz.

Yine bizim tuvalet maceramızı da okumak isterseniz linki aşağıda.

Zor süreçlerden birisi de tuvalet eğitimi; kolaylıklar ve sabır diliyorum. 😄🙈😆

Sevgiler,
XOXO
😉


1 yorum:

  1. Merhaba yeni keşfettim blogunuzu :) Yalnız böyle kitapların olmasına mı hayran kalayım yoksa yazarın gerçekten küçük olmasına mı bilemedim! :)

    YanıtlaSil