18 Ocak 2016 Pazartesi

1 yaşına bastım!


Ay ay neler yaptık yazmaya devam. 😊✌
Çok hareketli bir aydı, bebeğim büyüyor ve her gecen gün neler yaptığını yakından gözlemlemek benim için büyük keyif ve şans. ❤❤❤
İlk yaş günü yaklaştığı için hafiften bir telaş vardı genel olarak ay boyunca. 🙈 Kıyafetti, evde mi dışarıda mi yapsak, kimleri çağırsak, menüde ne olsun, süsler eksik kalmasın falan derken bu ay çok hızlı ve dolu dolu geçti... 😃🎂
Doğum günüyle ilgili detayları birkaç güne paylaşacağım ama bugün, geçtiğimiz ay neler değişti, neler öğrendik onları paylaşmak istiyorum.
 
 
 
Bu ay hiç kilo almamışız... 😔 Hatta 70 gr vermişiz ve 10.800 kg olmuşuz... Hafif bir nezle atlattık ve o sırada da biraz iştahımız kapandı. Tam olarak eski haline  dönmese de yine de şimdilerde güzel yiyor diyebilirim. Kilo almamasının en büyük etkisi de sanıyorum artık yürüyor oluşu. Tam cesaretini toplayamıyor, biraz korkağız ama temkinli olması benim işime geliyor. 😄😅 Kendi başına 15-20 adım gidebiliyor artık.
Boyumuz 2,5 cm daha uzamış ve 76,5 cm olmuş.
Öpmeyi ve sarılmayı öğrendik biz artık. Tabi öpücük derken dudakları kıpırdatmadan yanağa dayıyor ama çok tatlı!! 😇😍
Artık işaret parmağını kullanıyor. Bir şey isterken hemen uzatıp parmağını gösteriyor. Düğmelere işaret parmağını kullanarak basıyor. İşaret ve baş parmağını kullanarak istediği bir şeyi kavrayabiliyor.
 
Oturduğu yerde dönmeyi çok eğlenceli buluyor. Hele bir de etrafında balonlar varsa oohoo!! 😄😄
Çömelmeyi öğrendi benim bildiricim bir de bu ay. Ayy çok komik oluyor. 😂 Koca insan gibi! 😂😂
Bir yere çarparsa ya da düşerse hemen şikayet ediyor. Kızacakmışım, pat pat yapacakmışım. 😂😀😀 Ben kızınca da hemen rahatlayıp  susuyor. 😄😄
Geçtiğimiz ayın başında odasına aldım küçük hanımı. Zaten uzun zamandır hazırdı odasında yatmaya, odasını çok seviyor, ama ben hazır olmadığım için almıyordum. Artık zamanı geldi dedim. Çok fazla uyanıyordu yanımda daha rahat uyur diye düşündüm ve denemek istedim. İyi ki de almışım! Bir gece aksam yatırdıktan sonran kesintisiz sabaha kadar uyudu!! 🎉🎉🎉 Sabah kalktığımda çok şaşırdım hatta! 😁😁 Devamı da gelir inşallah! 🙇🙇
 
 
 
Daha önceki aylara da göz atmak isterseniz linkleri aşağıda:
 

 
Sevgiler,
XOXO 😉
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder