14 Şubat 2016 Pazar

13 aylık oldum!

 
Bugün tontonum tam 13 aylık oldu. Her ay, her hafta, her gün yeni bir şeyler öğreniyor. Ben de yeni gelişmeleri not edip ay sonunda sizlerle paylaşmaktan büyük zevk alıyorum.
Hem kendime, hem kızıma hatıra. Hem de 13. ayını yeni doldurmuş bir bebekte neler gözlemleyebilirsiniz diye size fikir vermiş oluyorum.
 
 
 
 
Kuzum artık yürüyor. Baya baya! Oturduğu yerden kalkıp yoluna devam ediyor. �� Yol üstünde yerde gördüklerinin üstüne basmaya çalışıyor. Beceremezse de eyvah eyvah! Çok sinirleniyor! ��
 
Tırmanmaya da başladı. Kısa boylu bir orta sehpamız var, biraz zorlansa da yine de üzerine çıkabiliyor. İnmeyi de artık öğrendi. Yardımsız şekilde, sorunsuzca inebiliyor.
 
Tek elinde iki parça oyuncak taşımaya çalışıyor. Tabi epey zorlanıyor, o ufacık elleriyle. Sinirleniyor düşerse eğer...
 
Altını değiştirmek savaşa döndü. Oyalamak için yapmadığım kalmıyor. Yatırdığım an sıkılmaya başlıyor, sadece altını değiştirirken eline verdiğim birkaç oyuncağı var. Çözümü böyle buldum. ��
 
Hani fotoğraflarda görüyoruz ya hepimiz, anne topluyor bebek arkadan dağıtıyor. Geçtiğimiz ay başladı benimki de dağıtmaya. Zaten yapıyordu elbette ama tam bir sepet boşaltmıyordu. Artık ben ütülüyorum koyuyorum kenara, Kumsal gelip tek tek yere atıyor.
Ama kuzum benim çamaşır toplamama da yardım ediyor, şimdi hakkını yemeyim. At kızım sepete, topla çorapları diyorum, valla yapıyor. ����
 
İlk cümlesini de kurdu bu ay!! ���� 'Top attı'!! ❤❤❤❤
 
Hafiften çığlık atmaya da başladı. Daha bilinçli yapmıyor ama yine de epey bir gürültü çıkarıyor! ��
 
Ha bir de uyutmaya çalışırken çok fena oynatıyor beni. Yatırıyorum yatağına bekliyorum başında uyuyana kadar. Bu arada tekrar kalkıyor ya mesela, ben hemen ayağa kalkıyorum tekrar yatırmak için; daha ben kalkar kalkmaz atıyor kendini yatağa! ������ Ama bunu o kadar çok tekrarlıyor ki inanamazsınız. Çocuk beni çözdü valla!! Hahaha! ����
 
 
 
 
Daha önceki aylara da göz atmak isterseniz linkleri aşağıda:

 
Sevgiler,
XOXO ��
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder