18 Mart 2016 Cuma

14 aylık oldum

 
Kumsal birkaç gün önce 14 aylık oldu. 😊😇 Ve ben yine geçtiğiniz ay neler değişti yazmak istiyorum.
Bu yazılarım ebetteki kıyaslama yapılması için değil, zira bütün bebekler özeldir. Kimisi daha erken ya da geç konuşup yürüyebilir. Bu yazıları hem kızıma hatıra olsun hem de aşağı yukarı bu aylarda sizi neler bekliyor, fikir edinebilin diye yazıyorum.
 
 
 
Krizimin kitaplara olan ilgisi gecen ay daha da arttı. Artık beraber okuyoruz, masalları, hikayeleri anlatırken daha uzun süre dikkatlice dinliyor.
Uyku arkadaşımızı değiştirdik. 🙈 Dudu'dan vazgeçti. Artık yeni uyku arkadaşımız Penguş. 😁 Küçücük elleriyle boynunu tutup, sarılıp uyuyor. 😍😍 (Uyku arkadaşı seçiminde nelere dikkat etmek gerektiğiyle ilgili yazımı okumak isterseniz linke tıklayabilirsiniz http://tontiritonton.blogspot.com.tr/2015/10/uyku-arkadasm.html)
Penguş'u merak edenler için:
 
3-4 aydır diş çıkarmıyordu, bu ay yeni bir dişimiz daha oldu. Böylece toplam 7 etti. 😄😄 Tabi gece huzursuzluğu da başladı. Gerçi zaten deliksiz uyuduğu sayılıdır. 😅 Bu ara bir de gece emzirmelerini neredeyse tamamen kestim de diyebilirim.
 
Biberonu da yavaş yavaş bırakıyoruz artık. Akıtmaz suluğa geçtik. Dönüşümlü olarak kullanıyoruz.
Geçtiğimiz ayda iyice hareketlendi minik kuşum. Zaten hareketli bir çocuktu ama artık bacağını baya yukarı kaldırabiliyor ve tırmanıyor. Dolayısıyla da tehlikeli bir hal aldı durum. Hep peşindeyim diyebilirim.
Tahta puzzle epeydir ilgisini çekmiyordu, geçtiğimiz ay tekrar eline almaya başladı. Ama artık yerleştirebiliyor. 😊
Bir de ayakta kendi etrafında dönmeyi keşfetti. 🙊😅😄😄 Oyun haline getirdi, sık sık donuyor. 😁
 
 
 
Geçtiğimiz aylara da göz atmak isterseniz listesi aşağıda:
4. ay için: http://tontiritonton.blogspot.com.tr/2015/05/4-aylk-oldum.html
Sevgiler,
XOXO 😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder