14 Mayıs 2016 Cumartesi

16 aylık oldum

 
Kumsal'ım bugün 16 aylık oldu. 😄👏 Ve ben yine kızıma hatıra, geçtiğimiz ay neler öğrendi, neler değişti yazacağım, yazmaya devam edeceğim. 😇😉
 
 
 
Kendi kendine öpmeyi öğrendi kuzum. Yani geçtiğimiz ayki gibi sadece suratını dayayıp çekmiyor bir de mucuk yapıyor, aynı bizim gibi! 😍 Her fırsatta da öpüyor!! 💕💕
Cümle kurmaya da başladık artık. 😉 İki kelimelik kısa cümleler olsa da artık arka arkaya cümle kuruyor. 'Mama yiyo. Ayyan içiyo.' 😁😁
Koltuklara da artık tırmanabiliyor desteksiz şekilde. 🙈😊
Geçtiğimiz ay uygun yiyeceklerde eline çatak, kaşık da vermeye başladım. Ben bu konuda çok aceleci davranmayan annelerdenim, üstü başı kafası batmasın diye uygun zamanı bekledim açıkçası. 😇 Fena da becermiyor valla. 😉 Zamanlamam iyiymiş diyorum her seferinde. 😉
Resimli kitapları artık beraber okuyabiliyoruz. Geçtiğimiz aylarda ilgisi çabuk dağılırken, artık yaşına uygun kitapların resimlerine beraber bakarak, uydurduğum hikayeleri sonuna kadar dinliyor. ✌
Son iki azı dişimizi de patlattık bu ay. Artık 12 tane dişimiz var. 🎉🎉
 
 
 
 
Geçtiğimiz aylarda da neler değişmiş, neler öğrenmiş okumak isterseniz aşağıda ay ay linkler var. Oradan göz atabilirsiniz. 😉
 
Sevgiler,
XOXO 😉

1 yorum: