20 Temmuz 2016 Çarşamba

18 aylık oldum


Her ay olduğu gibi geçtiğimiz ay Kumsal neler öğrendi, neler değişti, neler yapabiliyor artık paylaşmak istiyorum.

Amacım kesinlikle kıyaslama değil. Hem kızıma hatıra kalması hem de sizler fikir edinebilin diye paylaşıyorum.

Her çocuğun gelişimi farklıdır unutmamak gerek. 😉❤




Gelelim gelişmelere; numara yapmayı öğrendi bizimki. 😁 Yani yalancıktan kendini yere atıp düştü diyor. Tabi bunun sebebi muhtemelen benim verdiğim coşkulu tepki. Kesinlikle panik olmuyorum onu belirteyim öncelikle. 'Aman kızım iyi misin? Aman yavrum bir şey oldu mu?' diye abartılı bir şekilde verdiğim tepkiye kahkahalarla gülüyoruz. 😁😆😆
Böylece gerçekten düştüğünde de eğer ciddi bir şey yoksa olay büyümeden atlatıyoruz. 😉

Geçtiğimiz ay bir ara dilini şaklatmayı ve yalanmayı öğrenmişti. Çok uzun sürmedi ama. 😊

Bir de artık 2 tane de köpek dişimiz var. Genelde kopekler çok zorluyor dense de azılar kadar zorlamadığını söyleyebilirim. 😉

Merdivenleri de düzgünce inebiliyor. Elbette yardımsız değil ama önceki aylarda olduğu gibi kendini öne atmıyor. Onun yerine tek tek bacağını basamaklara bırakıyor. 😁

Bir de, bence en önemli gelişme sanırım bu; kaka yaparken 'kaka' denemeye başladı. 🎉🎉 'Kaka yapıyor', 'kaka bitti' de dediği oluyor. Doktorumuzla da görüştüm ve birkaç güne lazımlık, oturak ve alıştırma kilodu da alarak tuvalet eğitimine başlayacağım. Bakalım nasıl gidecek... Eğer olmazsa da ısrarcı olmaya niyetim yok, erteleyeceğim. 😊




Geçtiğimiz aylarda da neler olduğunu okumak isterseniz ay ay linkleri aşağıda.

4. ay için: http://tontiritonton.blogspot.com.tr/2015/05/4-aylk-oldum.html
17. ay için: http://tontiritonton.blogspot.com.tr/2016/06/17-aylk-oldum.html

Sevgiler,
XOXO 😉


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder