15 Ağustos 2016 Pazartesi

19 aylık oldum





Kumsal artık 19 aylık! 🎉🎉 Zaman hızla geçmeye devam ediyor... Hala hamileliğim dün gibi geliyor, halbuki 1,5 yaşımızı doldurduk bitti bile...

Bu ay tuvalet eğitimine başladık. Kumsal epeydir kendini güzel ifade ediyordu zaten. Geçtiğimiz ay tatildeyken de 'kaka var', 'kaka bitti' demeye başlayınca dönüşte ilk iş tuvalet eğitimine başlamak oldu. 2. haftanın sonunda yani 1 hafta önce artık nadiren tamamen kaçırıyor. Genellikle hemen söylüyor. Uyurken bağlıyorum ama uyanıkken bir düzen oturttuk. 😎✌💕💕

Bir diğer gelişme de dikkat geliştirici eşleştirme kartlara olan ilgisinin artması. Bu ay bu kartlarla çok güzel oynamaya başladık.

Parkta, kaydırakların normal merdivenine ve dik merdivenine geçtiğimiz aylarda benim desteğimle tırmanıyordu. Bu ay ise kendi başına tırmanmaya başladı. Elbette hala çok yakınında bekliyorum ama dokunmuyorum, tutmuyorum. Kendisi artık hallediyor. 😉




Geçtiğimiz ayları da okumak isterseniz linkleri tek tek aşağıda sıraladım. Tıklamanız yeterli.


Sevgiler,
XOXO 😉


1 yorum:

  1. Benim oğlumda 1,5 yasında. Gecen hafta tuvalet eğitimine başladık. Ayrıntı rica ediyorum sizden. Oğlum hala alışamadı cunku.

    YanıtlaSil