14 Kasım 2016 Pazartesi

22 aylık oldum


Kumsal bugün tam 22 aylık. 🎈🎈 2 yaşına çok az kaldı. 1 yaşına girdikten sonra ciddi değişimler gözlemlemiştim, hani diyorlar ya şu kadar olsun daha rahat edeceksin falan diye, benim için 1 yaş tam da öyle bir dönemdi. 2 yaş bakalım neler gösterecek...




Genellikle mesafeli olan kızım bu ay herkese daha sıcak davranmaya başladı. Kanı kime kaynadıysa gidip sarılıyor, öpüyor. Önceden 'Öptü' diye şikayet ederdi, ben de 'neden izin almadan öpüyorsunuz' derdim, şimdilerde gidip kendini sevdiriyor.

Bana ebetteki hep sıcaktı ama bir 'annem', 'canim annemmm', 'oyyy' deyişi var görmelisiniz. 😍😍❤❤ Sesini titrete titrete. 😄😄

Artık hafıza oyunlarını iyice kaptı. Çok rahat bir şekilde eslerini buluyor.
Yine puzzlelar da 4 parçalıları rahatlıkla yapıyor. Önüne birkaç farklı puzzle koymama rağmen rahatlıkla eslerini bulup birleştiriyor.
Ve çok çok severek yapıyor.

Artık 10'a kadar da atlamadan saymaya başladı. 😁🤗 

Her ay yeni şeyler öğreniyor, keşfediyor... Bakalım önümüzdeki aylar neler gösterecek...




Geçtiğimiz ayları da okuma isterseniz linkleri aşağıda:


Sevgiler,
XOXO 😉


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder