16 Mayıs 2017 Salı

28 aylık oldum


Birkaç gün gecikmeli olarak geçtiğimiz ay neler değişti, Kumsal neler öğrendi her ay olduğu gibi yine paylaşmak istiyorum.




Epey hareketli dolu dolu bir aydı aslında;
Espri yapmayı öğrendi bizimki 😁😁 1-2-3-6 diyor mesela tepki bekliyor. Şaşırınca da gülmeye başlıyor. 😂

Bir de yine güldürmek için mimik yapmaya başladı, elleriyle garip suratlar yapıyor mesela. Hani nanik falan yaparız ya, tam anlamıyla elleriyle şekil veremese de değişik değişik hareketler yapıyor. Suratını şekilden şekile sokuyor. Korkunç surat bu aralar favorisi. 😱👹😅

***

Kumsal çok çevik bir çocuk değil, bu ay gerçek anlamda zıplamayı öğrendi diyebilirim. 2 ayağı da yerden kesiliyor artık. 😉👍

Bir de pantolonunu kendisi çıkartabiliyor artık. Biraz uğraşıyor ama başarıyor. 💪

***

Bütün ay her gün abartısız 'iyi ki doğdun' şarkısı söyledik. Bir de favorim; 'anne biliyor musun ben iyi ki doğdum' diyor. 😍❤❤❤ Evet yavrum iyi ki doğdun!!! ❤❤❤❤


***

Son olarak da, bunu da not düşmezsem olmaz, bana masal anlatmaya başladı. Kitap okuduktan sonra 'sıra bende, masal anlatıcam' diyor. 😍😍 Masal da bir uzun bir uzun 😅 bitmiyor bir türlü. Kahramanlar ve olaylar sürekli değişiyor. 😅😍




Daha önceki ayları da okumak isterseniz linklerini her zaman olduğu gibi aşağıya bırakıyorum. 😉

4. ay için: http://tontiritonton.blogspot.com.tr/2015/05/4-aylk-oldum.html

Sevgiler,
XOXO 😉


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder