10 Nisan 2017 Pazartesi

26 aylık oldum





Geçtiğimiz ay çok çok önemli bir gelişme kaydettik ve tuvalet eğitimimizi tamamladık 😁🙇
Aslında sadece bunu yazsam bile yeter benim için 😁😁😁  Biz tamamız anneler! Darısı da sizlere olsun 🙇🙇😉

(Tuvalet eğitimiyle ilgili yazılarımı okumak isterseniz linklerini de aşağıya ekliyorum:


İnstagram'dan da beni takip ediyorsanız Kumsal'ın gölge korkusunu da okumuşsunuz. Bu ay ufak ufak korkular başladı... Ama neyse ki sorunsuz bir şekilde bu gölge problemimizi atlattık. 🙇


Yine kişisel bakım işlerini kendisi de dahil olmayı sevdiğini hep yazmışımdır; dişlerini fırçalamak, ellerini yıkamak, kendi banyo yapmak, saçını taramak gibi... Elbette ben üzerinden geçiyorum ama yapmasına, yani öğrenmesine izin veriyorum. 
Ve bu ay da "ellerim kirlenmiş, yıkayıp geliyorum" deyip banyonun yolunu tutmaya başladı. Ben karışmıyorum; taburesine çıkıyor, musluğu açıyor, ellerini yıkıyor ve musluğu kapatıp, iniyor. Benden yardım istemediği sürece karışmıyorum sadece uzaktan izliyorum. 😉




Daha önceki ayları da okumak isterseniz linklerini her zamanki gibi aşağıya ekliyorum, tıklamanız yeterli. 😉

4. ay için: http://tontiritonton.blogspot.com.tr/2015/05/4-aylk-oldum.html

Sevgiler,
XOXO 😉


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder