10 Nisan 2017 Pazartesi

25 aylık oldum


Bu sefer geciken ayları tamamlamaca 😄
Aslında unutmadım ama biriktirip mi yazsam diye düşündüm 🤔 Her ay sonuçta not edilecek çok fazla şey çıkmayabiliyor. Ama yine ay ay yazmaya devam kararı aldım ve hemen arayı kapatıyorum 😉




Kumsal 2 yaşını doldurduktan sonra yaşadığımız en büyük değişim sanırım gece tuvalet eğitimine başlamak oldu.

(Tuvalet eğitimiyle ilgili yazılarımı okumak isterseniz linklerini de aşağıya ekliyorum:


Kalan son 3 dişimizi de yine bu ayda çıkardık. 🤗😥🙇 Darısı bütün annişlere olsun, Çıkmayan, çıkmaya çalışan bütün dişler için kolaylıklar da diliyorum  elbette. 😇 Biz bu ay diş meselesini uzun bir süre için kapatmış olduk. 

Artık botlarını da kendisi giyebiliyor. 🙆👯 
Ayakkabılar değil tabi henüz erken ama boğazlı bütün ayakkabılarını, yani botlarını rahatlıkla kendi başına  yardım almadan ya da ufak yardımlarla giyebiliyor.

Ayrıca bu ay dikkat süresi ciddi anlamda arttı diyebilirim. Eğer ilgisini çeken bir oyun varsa kendi kendine 1 saat hatta bazen daha fazla bile oynayabiliyor. 😉

Bu güzel gelişmelerle beraber inatlaşmalar da geldi ama... 😥🤔 -Yap kızım -Yapmam -Al kızım -Almam 😅😅




Daha önceki ayları da okumak isterseniz linklerini her zamanki gibi aşağıya ekliyorum, tıklamanız yeterli. 😉

4. ay için: http://tontiritonton.blogspot.com.tr/2015/05/4-aylk-oldum.html

Sevgiler,
XOXO 😉


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder